piątek, 4 maja 2012

ćwiczyć trzeba.

Oj,jak dzisiaj zobaczyłam siebie w lustrze i te moje nogi to się przeraziłam.Jestem na diecie i wykonuje ćwiczenia,które mi już trochę pomogły.Do wakacji jeszcze dużo czasu i mam nadzieję,że będę miała szczuplejsze uda.Pomijając już fakt,że za niecałe 2 tygodnie mam 5-dniową wycieczkę.No ale trzeba płacić za grzechy(czyt.za to że za dużo jadłam i się tak zapuściłam:c)

No ale : jest 10:44, a ja wstałam już 2 godzinki temu także bijcie pokłony,haha.

A tak przy okazji co sądzicie o tej tunice(jest z Reserved)? :



Bluzce? :


i tunice(z Mohito)?




A ja lecę pobiegać.Buziaczki:)










7 komentarzy:

  1. Oj coś Ty... Nie jestem:)
    Nie widzę całej bluzeczki i tuniki z Mohito ale ta z Reserved wygląda super! I wcale nie jesteś gruba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie przesadzaj! Przecież nóżki masz takie szczupłe!:))

    OdpowiedzUsuń
  3. To jak na zdjęciu tak wyszly to na żywo pewnie jeszcze lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. ze zdjęcia wynika że jesteś bardzo szczupła :) a tunika fajna

    OdpowiedzUsuń
  5. tunika z reserved jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tunika śliczna:)
    i wcale nie musisz się odchudzać, bo nogi masz szczupłe.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń